השכרת משחקים לבת מצווה

השכרת משחקים לבת מצווה ובר מצווה במחיר הטוב ברשת וברמת האיכות הגבוהה ביותר!

כשאתם פונים אל לאה הפקות תוכלו לסמוך על הצוות המקצועי שיארגן את כל העבודה. בחברה חוסכים מכם את הישיבות הממושכות לתוך הלילה בחיפוש אחר רעיונות לבת מצווה מקורית ומאפשרים לכם לצאת לעוד יום עבודה בראש שקט. החברה מציעה השכרת כל הציוד הדרוש כדי לחגוג מסיבת יום הולדת של פעם אחת בחיים, כולל הזמנת צוות הפקות מקצועי שיכול לקחת לידיו את האירוע ולספק תעסוקה לבת המצווה ולחברותיה מלאות המרץ.

אילו סוגי משחקים לבר מצווה \ בת מצווה ניתן להשכיר אצלנו?

  • אטרקציית השור הזועם – לא פעם יצא לנו לראות בסרטי מערבונים רוכבים המנסים להישאר זמן רב ככל הניתן על שור זועם ובלתי מאולף. תוכלו להעניק חוויה מרתקת זו גם לחברות של בתכם, אם תזמינו את האטרקציה הבטיחותית הזו בדמותו של שור מכני, המתאימה לילדים.
  • קליעה למטרה – כולנו אוהבים להשיג את המטרות שלנו. גיל 12 הוא תחילת גיל ההתבגרות, ועל הבנות ללמוד לעמול כדי להשיג את המטרות שלהן. קליעה למטרה היא רעיון לבת מצווה מקורית שתלמד את הבנות בדרך יצירתית שכדי להגיע למטרה צריך להתאמץ. קיימים משחקים שונים כמו ירי צלפים באמצעות פיינטבול או קליעה לסל במסגרת משחק כדורסל.
  • פלייסטיישן – משחקי הפלייסטיישן של סוני כוללים מגוון פעילויות וירטואליות כמו כדורגל או מרוץ מכוניות. פעילות זו מתאימה לבנות שאוהבות משחקי מחשב מאתגרים.

ועוד מגוון רחב של אטרקציות ומשחקים לבר\ בת מצווה במחירים הזולים ברשת! לקבלת מידע נוסף צרו עמנו קשר ונשוב אליכם בהקדם.

צור קשר
להצעה מיוחדת השאר עכשיו פרטים

קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים