השכרת מתנפחים בירושלים

מתקן מתנפח בצבע ירוק במידות 4*4.5

השכרת מתנפחים בירושלים וגם, במעלה אדומים נשמעות פשוטות למדיי אך טומנת בחובה מספר נקודות למחשבה. יש לבדוק תעודת מפעיל,רישיון שנתי למיתקן המושכר וביטוח של המשכיר.

הורים יקרים! ריכזתי עבורכם נקודות, בנושא השכרת מתנפחים בירושלים  בטרם תחליטו ממי ומה בדיוק לשכור. את מה שנדרש לאירוע, שאמור לשמח את המשתתפים.

אז כשאנו מחליטים לגשת להשכרת מתנפחים בירושלים או בכל מקום אחר, מוטב שנבדוק תחילה, האם ספק המתנפחים. עונה למספר פרמטרים. ביטוח,רישיון עסק,אישורים להפעלה. כמו תעודת מפעיל. האם לכל מתנפח, ממכלול המתנפחים להשכרה שברשותו, יש אישור מעבדה מוסמכת בתוקף. רק לאחר מכן,להיכנס לסוגי המתנפחים ,התאמתם לגיל הילדים. לאירוע אשר הנכם מעוניינים שיהיה ( אירוע תחרותי או סתם מהנה).

כל מתנפח להשכרה, מתאים למטרות שונות ולגילאים שונים.

מתנפחים להשכרה בירושלים והסביבה -נושא הביטוח, נשמע כפותר כל בעיה, אך פותח פתח לרשלנות, חוסר התחשבות של המזמין ,או המפעיל .

השכרת מתנפחים בירושלים ובכל מקום ,מחייבת התייחסות לפרטים הנוספים,בהפקת האירוע תקטין את הסיכויים למקרים מצערים. הביטוח בהפעלת מתנפחים להשכרה, אינו חל על מי שלא הקפיד, לאכוף מספר פרמטרים נדרשים. טרם האירוע,כמו בדיקה שנתית של המתנפחים. סכום הביטוח, חשוב מאוד. מוטב להתייחס לכך בכובד ראש, שכן חלילה אם יפגע ילד אחד, אז סביר שסכום מינימלי יכסה זאת אבל אם ובאירוע יפגעו מספר ילדים אז מן הסתם חברת הביטוח לא תהה נדיבה ומקרה כזה גם אתם תתבעו ע"י הוריי הילדים . אל תרגישו אי נעימות. תדרשו את פוליסת הביטוח, באימייל ובדקו היטב, את הסכומים. בעל עסק המעוניין לחסוך בהוצאותיו,יחסוך מעלות הביטוח ויקטין ,את סכומי הפרמיה. לרמה ולסך המקרים ואז, גם אתם בבעיה. במידה והנכם שוכרים מתנפחים, ומתכוונים להפעילם באופן עצמאי. דרשו מהמשכיר, טופס ביטוח לשימוש עצמי, בהשכרת מתנפחים. על בעל העסק ,לקבל היתר השכרת מתנפחים בירושלים ובכל מקום אחר והפעלה עצמית. הכוונה לשוכר וגם לכך, יש עלות כספית נוספת, של חברת הביטוח מהבעלים.

 מתנפחים להשכרה ב- מעלה אדומים וב- ירושלים  – נדרש רישוי בתוקף,.כל בעל עסק, המחזיק במתנפחים ,מחויב אחת לשנה בבדיקה, של מעבדה מוסמכת. אחרת אין הביטוח מכסה כלל. על הביטוח, לכלול נפגעי צד שלישי וכן,את בעל העסק וכן את עובדיו .שכן,במידה ואחד מן העובדים, יפגע באירוע גם אתם, אמורים להיטבע, על ידי בא כוחו. עליכם לוודא שבעל העסק, חייב להיות בעל תעודת מפעיל, הניתנת אחת לשנתיים. זאת  בהמשך לקורס ראשוני והשתלמות דו שנתית. 

מתוך מגוון רחב של מתנפחים

מתנפחים להשכרה עבור גילאי 2-5

השכרת מתנפחים בירושלים והסביבה

מראה מבפנים לגימבורי

השכרת מתנפחים בירושלים

מתנפחים להשכרה בירושלים

חרוט טיפוס לגילאי 5-8

אתגרון כלב

אתגרון הינו מסלול מכשולים ומסתיים בטיפוס וגלישה

צור קשר
להצעה מיוחדת השאר עכשיו פרטים

קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים